Hade lite otur i går!

Heej!

I går var de tävling som ni kanske viste, tyckte jag hade lite otur men men. Denna dag var de Kim och Loppans tur att komma hemifrån, red Kim i både A och L och Loppan bara i L. Den första klassen kan jag nog inte klaga så mycket på, kom 2:a med Kim i A med notan 7,8 sista ryttaren slog mig med notan 7,9 säger bara fan ocskå ville vunnit! Sedan i L de var en tids hoppning där hade jag ett pet med varje, Kim rev fösta hindret bara ett slarv fel. Men vi hade den bästa tiden, så jävla retligt men kom på en 12:e plats ändå. Loppan! ja med henne var ja lite för laddad, de var två hoppbanor jämte varandra, så jag hörde att en klocka ringde men de var bara de att de var starten för den andra banan så jag staratde utan att ha fått någon start signal. Så jag red hela banan jätte snabbt men tyvärr ett pet svängde lite för snävt på ett hinder, men vinna eller fösrvinna. Ja men de var ju bara de att jag blev diskad för jag inte hade fått startsignal.  Så de spelade ingen roll hur snabbt jag red =)

Kimberlye

Sen på e.m var de en show klass där vi var några fälttävlans ryttare som red en bana men terräng hinder inne på hoppbanan. Först red Peter omkring och pratade om hur fälttävlan fungerar sedan hoppade han banan som vi skulle rida och sa vad man skulle tänka på och så vidare. Sen hade vi en liten tävling vi skulle rida banan på tid, alla hade valt ut en låt de ville rida till. Som vanligt kan jag aldrig bestäma mig så Anneke valde Barby Girl till mig med Aqua!! Jag red Frankyboy och de gick jätte bra han tyckte de var jätte roligt att få springa så fort han ville inne på en hoppbana och hoppa terräng hinder. Detta ledde till en andra plats för oss bara några sekunder efter Kisten som vann!! Fan om jag hade gasat lite till hade  vi vunnit!! 

Och idag är jag ledig så nu har jag precis tittat på Mamma Mia filmen två gånger, tänkte gå ut och rida min hästar snart!!

Hade bäst !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0