Lite av varje!

Hej hopp i stugan!!

Tänkte hinna skriva lite nu medans osten står i ugnen =). I dag har de varit en rätt så lugn dag, jag och Sara har haft saft och bull kallas på luchen sedan låg vi och tjötade skit på barnens stundsmatta. Och nu på kvällen innan vi gick in så knoppade vi Kim och Loppan för morgondagens tävling.

Nä nu är maten klar, ska äta lite sen kommer de mera!!

Hej igen nu är jag mätt och trött!!

Men tänkte skriva lite till. Vi var även i fredags och tävlade med Casper, Fritz och Franky och det blev en lyckad dag. Casper gick bara en A och blev 4:a med notan 7,8 och Fritz blev 6:a med notan 7,4. Sedan var de en L där Franky kom 4:a med notan 7,7 och Fritz fick tyvärr ett pet men hade grund notan 7,3 så de var precis utanför placering. Franky gick även en L dressyr som han gjorde bra i från säg fick notan 6,7 lite dåligt betalt tyckte jag men dressyr är ju som de är,men de blev en 6:e plats så de kanske inte var så dåligt ändå =)

 
Caspino och Never Sey Never, de är deras riktiga namn!!                                            

I morgon blir de en tidig upp gång ställer klockan på 4:15 ska åka halv 6 de är alltid lika roligt att tävla =) och som sakt innan tyskland har nått emot mig, får alltid rida de klasser som börjar kl 7. Men så är de man ska inte klaga de kan vara värre!

Så nu säger jag hej hopp och går till sängs! Lovar om en raport om hur de går i morgon.

Natti Natti =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0