Efter regn kommer SOL!!

Har haft en jätte härlig helg i Sverige, men sol och vänner. Ett jätte fint bröllop fick vi ta del av, så de blev två långa kvällar med fest! Jag hade min lila rosa kläning på mig, viste inte om ja skulle våga de men den var jätte fin och peter hade matchande skjorta och slips så vi var väldigt fina. Inte vanligt att vara så uppklädd, tillvardags går man ju oftast i ridbyxor!

När ja vaknade i morse efter en väldigt skön natt i min egna säng, så såg ja solen utanför mitt fönster jag blev väldigt glad. De blev lite lättare att gå upp ur sängen denna morgon, hade varit jobbigt om de även i dag hade regnat, de har ju gjort de i några dagar nu.

Malin kom med en väldigt rolig nyhet i går också! JAG ÄR KVALAD TILL EM!! Efter den långa ** föra helgen så blev jag kvalad, jag trodde man var tvungen att vara nolla i terrängen men man få ha ett stopp. Så nu siktar ja mot EM i höst, bara vänta och se om jag blir uttagen till laget. Vilket ja hoppas på såååååå himla mycket!!!!

   

I kväll ska de blir planering inför vårt midsommar firande, vi ska ha en svensk midsommar ,med svensk mat och svenska lekar.

Men nu ska ja vila lite innan ja ska ut och jobba igen!!!

Hej på en stund =)

Kommentarer
Postat av: Disa

håller tummarna för en EM-start då!!

2009-06-16 @ 12:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0