Nervös!

Hallo där ute!

Har tillbringat mina lediga stunder idag till att packa inför helgen. Åker på torsdag morgon till Hohenberg-Krusemark där ja ska försöka rida CCI** alltså en lång ** och desseutom är de mästerskap för tyska Juniorer och YR. Så de kommer bli spetsat och jag är väldigt nervös =). Men om jag klarar de så är ja kvalad till EM i höst hoppas hoppas!! Loppan är ju som hon är så ja hopps inte för mycket, men ser framför mig att de kommer gå bra kanske bara för ja vill de så mycket.

I morgon ska vi se om Casper kan hoppa terräng hinder och om han är en fälttävlans häst eller inte. De kan bli spännande och se hur länge vi behöver stå vid vattnet innan han går i eller hur många gånger vi behöver hoppa över en grav tills han är avslappnad. De är alltid lika roligt att ta upp nya unghästar till terrängbanan =)

Nä nu ska ja packa lite till, hinner nog inte skriva något mer innan helgen men hoppas jag är glad och kan skriva en bra och rolig blogg på måndag =) Hade bra!!

Loppan och ja I Bredeneek


Kommentarer
Postat av: Anna Östberg

Hej Jonna! Kul att läsa idin blogg, fick tips av din kära mor. blir riktigt ridsugen av att se alla härliga bilder! Verkar som du har det rätt bra, kul med så mycket tävlande, vilken rutin du får! Kanon. Kul att Loppan är fräsch, inte alla som kan hålla en häst så bra och fräsch utan tusen behandlingar, bevis på bra hästhållning! Lycka till i helgen, hoppas på en EM-biljett?? Fixar du säkert!! Mvh/Anna på Slottsvillan

2009-06-03 @ 11:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0