Frans

Hallo, Hallo!!

I dag kom Malin hem från Marbach med en placering i wold cup. Sophie och Picc som hon hade haft med sig,var väldigt glada att komma hem efter tolv timmars åkande genom Tysland. De båda var värkligen värda att få komma ut i sina hagar och rulla sig och äta gräs.

I går kom en ny häst en 5-årig valack, som ja ska rida och tävla denna säsongen. Han heter Never say never men de tyckte jag inte var något bra namn, så ja kallar honom Frans de tycker ja passar honom mycket bättre. Malin är inte riktigt överens med mig men ja tror de blir Frans nu! Ja och Malin var uppe på terräng banan och testande honom i dag. Han var jätte fin, travade och galopperade backe upp och backe ner. Malin ville också att ja skulle ta nått litet hinder så vi fick se om han kunde hoppa eller inte. O de kunde han, han hoppde över de små stockaran och häckarna som ingenting! Vårat mål är Bondeschampionat i höst, de är som svensak Breedes. Han kommer bli jätte rolig att jobba med tror ja!

Nu ska jag prata lite med mina vänner!

Hej, hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jonna! Håller med "pappa Friman" om att det är kul att du har börjat blogga så att man kan följa dig och alla hästar. Som sagt, Loppan ser ju strålande ut...och det var ju faktiskt jag som satt på henne först om någon har glömt bort det! Ha det så bra och lycka till framöver!

2009-05-12 @ 21:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0