Varit ledig!

I dag har ja varit ledig, då passade ja på att sova nästan till 9, låg i sängen till nio i alla fall. När man är ledig kan man äta en lång och härlig frukost som man inte hinner när man jobbar och ska vara i stallet vid 7. Sedan blev de en sväng till Flensburg där jag shoppade upp mina få slantar. De blev en rosa, lila knäkort klänning, viste inte om ja skulle våga köpa den men slog till i alla fall. Tänkte ha den på bröllopet jag ska på i sommar, ja tror ja kommer bli fin. Sen blev de lite små saker både här och där.

Sen blev de en sväng till stallet och ett dressyr pass med Loppis, som Malin hjälpte mig med.

Nu sitter vi i soffan och dricker te och har ätit lasagne som jag hade gjort till oss.

Har inte fått några bilder än från Süsel men hoppas verkligen att ja får några!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0