Nu var de dags igen =)

Hej på er där ute i stora vida värden!!

Sorry att ja inte har skrivit på länge har inte haft motivation till de, har inte haft motivation till någonting de sista veckorna de har verkligen varit långa och jobbiga dagar. Men så är de ibland, men i helgen var min Peter här och förgyllde mina dagar =) Vi hade en jätte trevlig helg och jag var ledig både lördag och söndag så jag fick tid att ladda batterierna. Så faktiskt är de lite lättare att jobba nu. 

Måste bara säga att jag har hittat min dröm prins, Caspino han är bara så underbar att rida. (Förlåt Peter) Får säga till mig varje dag att sluta, annars rider jag honom i timmar men då hade jag inte haft någon häst om ett tag. Han har lärt sig nu att göra halt från trav eller ja i alla fall stanar han, kanske inte kan kalla de en halt =) Har också upptäckt att han kan länga sina trav steg så ja tror nog han kan få fina dressyr poäng. Hoppningen går bättre men han är fortfarande väldigt spänd på hemma banan, han är mycket finare på tävling som ja får vara glad för. Men vi jobbar på våra bommar i trav så jag tror att han lär sig snart att de inte är något farligt.

Har fått lite bilder från Bondeschampionat så här kommer några!


Franky Boy i finalen =)

I helgen är de tävlingar i Langenhagen med Loppan de blir en CCI2* klass som kommer blir hennes sista för säsongen. Så nu jävlar ska vi ta dom, känner mig laddad till tusen hoppas att de kommer bli en toppen tävling. Sara ska rida med sin häst och försöka få ett EM kval och Sofia ska med som hästskötare till Peters hästar så jag lovar att vi kommer ha roligt =)
Ett jätte grattis till alla som red Junior och YR EM i helgen till era fina medaljer!!

Franky och jag på ärvarvet på Bundes!!! Se hur glad jag blev för min medalj =)

Nä nu har jag skrivit tillräkligt nu ska jag se Dirty Dancing!!!

Hej hopp!! Lovar att skriva när ja kommer hem från tävlingarna i helgen!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0