Packat...

Hej hej!!

Det har varit lika mycket sol i dag som de var i går, fast de har blåst mycket i dag. Som de brukar göra här i Tyskland. Särskilt mycket blåser de uppe på terräng banan. Om de hade blåst lika mycket i Sverige som de gör en normal dag här, skulle de klassas som storm varning. Och ingen skulle våga sig ut, men här är de som sakt en helt vanlig dag i Meyn.

Casper fick gå på terräng även i dag, han var jätte fin. Ska bli riktigt roligt att tävla nästa helg med honom och se hur han reagerar på en tävling. Lite nyfiken också på hur Sveries terräng banor ser ut nu förtiden. Det var ändå ett tag sen jag tävlade i Sverige. I morgon blir de dressyr staket träning för honom, innan jag åker till tävlingen med Loppan.


Caspino på väg upp till terrängbanan =)

I dag hade jag planerat in hoppning för Loppans del och de var nog bra för hon var helt galen.
Jag satte upp några hinder på banan. När jag red fram så var hon jätte fin, slappnade verkligen av och kunde koncentrera sig på mig. Vilket jag gillar =) de kan var lite svårt med det ibland =P Sen när jag började hoppa så försvan allt vad koncentration hette. Men efter en stund började hon lyssna på mig och hon hoppade riktigt bra. Så de känns toppen inför tävlingen.


Malin J står och mockar i solskenet =)

Nu ska jag snart in och äta lite mat inne hos Malin och Malin. Sara skulle också komma bort en sväng och tjöta lite =)

Hej svejs, Jag lovar att de kommer en raport om hur de har gått på tävlingen.

Kommentarer
Postat av: petrus

hej, hörde att utflykten till tyskland blev belönad.

grattis

2010-04-19 @ 09:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0