Vår ??

Tjena tjena mitt bena!!

Håller precis på att baka cheescake med browniebotten, de luktar underbart. Mormor är här och hjälper mamma lite, så jag hade tänkt bjude dom sen om jag lyckas att inte bränna den.. Jag har varit på ett bak och mat humör hela den här veckan. I tisdags bakade jag kokosgifflar, som blev lite mörka men de går att äta =P. I går bjöd jag min familj på thailändsk kyckling som blev jätte god, de tyckte alla inte bara jag! Har planer på att bjuda min vänner på en måltid också om de är någon som har tid och vågar äta min mat =).

I går hade jag en ledig dag från ridandet, alla vaccerirades och vi kollade även tänderna på dom. Så jag passade på att åka en sväng in till staden. De borde jag inte gjort jag fick vår känslor ut i fingerspetsarna, guu vad fina saker de finns =) Jag hittade ett par helt underbara vår skor, som jag bara var tvungen att köpa. De liksom roppade på mig att jag skulle köpa dom. De var röd rutiga, helt min smak=). Sedan blev de lite annat smått och gott, så nu är min plånbok tom. Men som tur är de löning i dag, så den slipper eka.

Hoppas jag kan använda dom snart!!

Sedan åter igen lite gnäll om den här snön som ni säkert inte har missat. Om ni har gjort de så är de det vita ibland gula som ligger på marken =) I tisdags så skulle jag både åka på dressyr träning och hoppträning men kan ni gissa vad som hände....... Rätt! De blev inställda. Men vet ni varför??... Rätt igen!! Just precis för all snöööööö. Ja, jag vet inte riktigt vad man ska göra kankse åka till ett varmare land..... Eller som mamma har gjort, gå med i en Hatar vinter klubb!

Nä nu måste jag titta till min kaka så den blir ät bar =)

Men vi hörs igen inom kort, hade bäst!!!


Kommentarer
Postat av: petrus

wirklich schöne Schuhe. Komm hierher, wir haben schon Frühling, 14 Grad aber Regen. Spar etwas Kuchen für Peter!

2010-02-25 @ 13:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0