Grönt gräs =)


Tjena

Brolle är fortfarande kvar i mitt hjärta ♥ lyssnar på han just nu och de har blivit ganska mycket av den bitten de sista dagarna =) Får passa på när inte Peter inte är hemme;) Sen får jag nog verken lyssan eller titta på Brolle.

Älsklingen och jag på min Bal =)

Jaha vad ska jag skriva nu tycker jag har fått med de viktigaste =p

Nää ska berätta lite om de fyrbenta vännerna också. De var Loppans helg kan man säga, först var vi på landslags träning i Lördags. De var dressyr på schemat och jag var väldigt nevös... Men hon sköte sig riktigt bra de var jätte roligt och rida henne. Gunilla tyckte de har blivit en helt annan häst sen hon såg henne sist.  De var i Tyskland och då var de ju katastrof. Inget ont om Malin och de nere i Tyskland men de funkade bara inte där nere. Så Gunilla trodde på henne under denna sesongen och de hoppas jag verkligen, vill så gärna ha en EM plats.

Sen på Söndagen var de årets första hopptävling för Loppisen. Den blev 120-130 nationell i Mjölby. Kan säga att de var stort, fasen vilka oxrar de var. Inte en ända som var lite lägre i framkant, de var mer att bak bommen var lägre. Men de var bara till att blunda och rida. Loppan hoppade kanon bra men hade lite dålig galopp i början av banan så jag rev 2:an i 120 och 1.a och sista i 130. Men där mellan var hon helt fantastisk. Hon var nog laddad att hoppa efter en vecka med dressyr trim =) 

Loppan i full galopp =)

Sen var de hoppträing i går för Christoffer. De var Jullan som fick hoppa lite. Hon var jätte fin hoppa riktigt bra. Han tyckte att hon hade blivit finare och rundare i kroppen, de är ju alltid roligt att höra. Att allt slit man gör ger resultat =) I kväll är de träning för Hans då blir de Casper och Jullan som får gå. Kommer med rapport de lovar jag.

Nu ska jag titta på några klipp med Brolle =p

Vi hörs och syns hej svejs!!


Kommentarer
Postat av: petrus

vilka fina bilder med vackra mäniskor och djur

und Morgen ist der Sonnenschein wieder da!!!=)

2010-03-18 @ 16:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0