Morgondagens stjärna

Tjena!

Nu är jag nästan färdig packad, inför min lilla mini semester i huvudstaden. I morgon åker jag och Sara Nilsson som jobbade hos Peter i Tyskland samtidigt som mig, upp till Stockholm. Vi ska först ha väldigt trevligt på Ryttargalan i morgon kväll, sedan ska vi bara vara "tyrister" =) Under Ryttargalan kommer priset till bland annat Morgondagens stjärna att delas ut. Jag är nominerad till detta pris, så de kommer var jätte spännande under kvällen.


Här är vi båda två =)

Kan berätta lite om hästarna här hemma. Alba har varit på sin första hoppträning. De blev en sväng till Riddersberg för lite hoppning för Björne. Hon var super duktig, hoppade jätte fint och avslappnat. Är lite stolt över min lilla fula ankunge! Ska bli jätte roligt att komma ut på terräng tävlinngar nästa år.

Loppan har börjat att komma i gång lite efter en lång och härlig vila efter SM:et. Vi var ute och galopperade i snön i går, de finns nog ingen häst som älskar snö så mycket som min Loppis =) Hon är helt galen när hon kommer ut i hagen. Slänger sig i snön och försöker kasta upp snön på sig ser de ut som =D


Här är Loppan förra vintern, känns inte som de var så länge sen vi hade snö och månag minusgrader...

Nu ska ja lägga mig så jag är pigg i morgon =P

Hade bra så ses o hörs vi!






Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Skönt att det finns lite norrländska takter kvar i Loppan sen hon bodde häruppe :) Lycka till på galan, jag tror det är din tur nu!

2010-11-24 @ 22:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0