Nytt år!!

Hej hej!!

Nu är de nytt år och nya möjligheter.

Hoppas ni haft en trevlig julhelg och ett fint firade inför de nya året. Det har i alla fall jag haft och nu är min ledighet slut. Även om jag inte hade någon men men ;) Nu är de full fart mot tävlingarna som börjar i februari.

Inför säsongen 2011 har jag 7 hästar som jag ska tävla, om inte någon säljs som jag hopps på.
En nykomling har kommit tillstallet det är Capitis. Hele'n Svensson har ridit honom innan och nu ska jag tävla honom under säsongen i fälttävlan.





Capitis in action =)

Alla hästar har blivit ett år äldre nu efter nyår. Så min små unghästar har nästan blivit rikitgt hästar =p Hoppade några av dom i dag, riktigt duktiga var de. Längtar så tills tävlingarna drar i gång. 

Jag kommer börja ha träningar hemma i våret ridhus. Första tränings passet är den 24/1 med en ponny grupp och en storhäst grupp. Ska bli jätte roligt att få hjälpa andra med deras ridning och hästar. Hoppas ryttarna kommer ha lika roligt =)


Så här glad lan man bli om de går bra!

Nu ska jag inta soffan efter en lång dag i stallet, med mina snälla fyrbenta arbetskamrater =)

Hej då!
Hoppas jag kommer hinna skriva lite oftare, än vad jag har gjort tidigare.




Kommentarer
Postat av: Emelie

SV; tack så mycket! :D

hihi :D <3

2011-01-08 @ 18:04:44
URL: http://rosaponnii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0