Ny vecka!!

Ny vecka, nya möjligheter!

Började dagen med att åka till skolan för ett grupparbete inför redovisningen på torsdag, som jag inte kan vara med på... Hoppsan åkte till Polen och tävlade istället ;) Detta kommer nog inte vara första gången skolan får stå tillbaka för tävlingar ! Men men så är det, få vara mer akriv när jag väl är där =)

I dag var det bara två hästar på schemat, Loppan fick hoppa lite inför helgen. Hoppas banan inte är lika lerig denna gång.. Men tyvärr ser det ut att bli regn väder hela helgen i Polen. Tur man bara har en häst med sig =)
,
Stella fick lite dressyrtrim i ridhuset. Denna häst förvånar mig för varje dag, har aldrig haft en 4-åring med sån god ridbarhet som Stella har!! Hon kanske inte är tillsalu längre.. ;)

Jag hann med en sväng på gymmet innan jag åkte runt och levererade LR produkter. Sedan blev det en kvällspromenad med Sandra och Bonnie. Solen har inte riktigt velat komma fram i dag, men nu på kvällen så kom det några solstrålar. Tacksam för varje minut =)

Sen var tanken att plugga... men kom på att jag borde packa lite! Så typiskt.. då hann jag inte plugga i kväll häller ;) Omtenta nästa!!



Happy och bästa mamma i Mantorp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0