Plugg söndag

Vaknade tidigt och tog en långpromenad med Bonnie i morgonsolen. Luften är så härlig på morgonen så frisk och klar. Tidiga mornar är underskattade tycker jag :) Efter promenaden var det bara att sätta sig med skolböckerna och börja plugga inför nästa veckas seminarie! Nu har jag suttit i några timmar och var tvungen att ta en liten paus så då blev det lite brödbak.
Nu får degen jäsa medans jag är i stallet. Fem hästar står på schemat så jag hoppas inte degen har blivit för stor innan jag kommer hem igen :-) Skönt att vara ute så mycket som möjligt i de härliga vår vädret :) innan jag ska sätta mig igen med böckerna när jag kommer hem! Nu måste jag sticka så jag kommer hem innan dagen är slut ;) Ha en skön söndag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0