Plugga, packa, plugga, packa !

Dagarna rullar på med varvning av plugg och stallet. Satt en stund i morse med skolböckerna, tills jag inte fattade vad jag läste. Då fick de bli stallet! Loppan fick ett pass på fältet för att slippa ridhuset ! Hon kändes väldigt fin då det känns skönt inför helgen :) Eftersom jag jobbar imon och har skola på fredag då började jag packa lite idag. Härligt att få damma av tävlingsskåpet :) Alba och Heaven fick sig ett galopp pass på fältet :) Både jag och hästarna var nog lika glada att få vara ute i solen :) Åkte hem en sväng för att läsa några kapitel inför seminariet på fredag. Tillbaka till stallet för att packa lite till;) Nu ska jag snart ut och hålla dressyrträning. Får se vad jag orkar när jag kommer hem ... ;) Läsa eller sova .... hmm Sova tror jag ;-)


En bild från vår påskpromenad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0