Vår!!

Äntligen, som jag har väntat!! Nu är den här den efterlängtade våren :-)Idag var det verkligen inte en dag man ville sitta inne, särskilt inte o plugga ;) Men var tvungen och sitta en stund på morgonen. Ettersom jag tydligen har fått en inbyggd klocka inom mig som säger att klockan 6 är en bra tid att gå upp, så hinner jag med väldigt mycket :-) Efter några timmars pluggande tog jag och Bonnie en härlig löpruna i skogen. Den var välbehövlig och förhoppningsvis kommer det bli en vana ;) Blev en sväng till stan för att inhandla vårblommor oxå :-) Sen vidare till stallet för dressyr trim på mina fyrbenta vänner :-) Härligt att kunna rida ute på banan, man känner att hästarna tycker likadant :-) Vissa mer än andra... Precis hem kommen från stallet och har planterat mina blommor. Det kliar i fingrarna, vill slänga ut allt mörkt och vintrigt. Vill ha in våren med varma färger och mönster. Men plånboken säger att jag får vänta lite med att fixa till hemmet...
Dessa fina blommer väntar på att bli utplacerade i mina fönster. Men först måste jag ha lite mat :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0