Brödbak

Snart kommer hela min frys vara full med olika bröd och kakor ;) Idag har det varit en väldigt lugn dag och då passade jag på att baka lite fraller:) Passade bra för snart kommer några vänner på lite söndags fika kanske blir en promenad oxå om inte regnet kommer!


Min sysselsättning under jäsningen... ni förstår att jag har mycket att göra ;)

Har varit i stallet och packat ur lastbil och släp. Tog en skogs runda med Loppan hon var väldigt nöjd att få göra nått. Hon har haft semester sedan tävlingen i Polen. Kan säga att jag hade en pigg och glad häst på grusvägarna genom skogarna ;)



Stella fick ett pass i ridhuset testade att rida genom dressyr programmet för debutant. De klarade hon utan större problem ;) har några veckor på mig att träna innan hon ska ut på fälttävlans tävlingar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0