Fix i hemmet

Det blir en lugn dag denna tisdag! Har fixat och städat i hemmet. Bonnie tyckte att i min balja där jag har planterat mina jordgubbar var ett perfekt ställe att gräva ner ett ben.... mjukt och fint att gräva!!! Så de var bara att plantera om alla jordgubbsplantor! I kväll blir det Björne träning med Stella!! Innan det så ska Loppans trimmas. De andra hästarna får en vilodag :-)



Lite gröna växter i köket är alltid härligt och det luktar väldigt gott!!



Min tehylla, känns som jag lever på te just nu när jag har godis och chips förbud....



Min speciella Asti burk.. där samlar jag korkarna från alla mina Asti flaskor!!!



Detta lilla växthus ska få en fin plats... men vet inte vart än...! :-)

Nu blir det en löprunda så Bonnie får springa av sig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0