Packa och fläta!

Nu sitter jag i soffa efter en härlig dag med sommarvärme och sol. Vilket resulterade i att jag brände mig när jag satt ute en stund mitt på dan :-) Härligt att få lite färg ;) Alla hästarna ridna idag. De som ska tävla imon fick lite dressyr trim. Loppan och jag gjorde ett jobbigt galopp pass ;) Stella hoppade "titt" hinder vilket hon gjorde väldigt bra :-) Alltså är det Alba, Heaven och Happy som ska med på tävling imon! Har packat, tvättat och flätat alla hästarna i kväll, för imon morgon kl. 4.00 går tåget til Hermanstorp. Happy går debutant Alba och Heaven går CNC1* :-) Så nu snart blir det sängen så jag kommer upp vid 3 i natt!!
Efter denna kommer jag somna som en stock!!! Han med en sväng till Eksjö idag oxå... igår hade jag lite tid över så då gick jag in på blocket vilket jag inte skulle... Detta blev dagens inköp!!
Har alltid velat ha en gammal symaskin :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0