Svante träning

I morse var det dags för Svante träning igen, nu var det Heavens tur att åka med och visa sig :-) Hon skötte sig väldigt bra. Vi hoppade en bana och Heaven hoppade super! Fick en bra känsla som jag hoppas jag kan behålla fram till på söndag. Då blir det CNC1* nere i Flyinge för både Heaven och Alba :-) Heavens första 1* hoppas hon sköter sig ;) Loppan genom vattnet i Sopot:-)
De blev även lite hoppning för de övriga hästarna hemma ute på banan. Sen var jag tvungen att åka hem för lite skolplugg... Orkade inte så länge de blev några virkade grytlappar istället :-) Nu snart ska jag ta kvälls rundan med Bonnie, tror det blir en sväng till skogen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0