Fredag

Äntligen fredag! Denna veckan har varit en ansträngande dagar, mycket i skolan, mycket jobb och mycket träning och förändringar i mitt liv. Är inne på min 5:e dag utan sötsaker!! Är otroligt stolt över mig själv, trodde faktiskt inte att jag skulle klara så länge :) Särskilt inte när man sitter o skolan och klasskompisarna kommer in med detta. ...


Men jag klarade det och vann över sötsuget: ) Kan erkänna att idag kommer det bli svårt att låta bli, men hur svårt kan de va att avstå tänker jag när suget kommer smygande! Har även börjat att äta mer renare mat och på bestämda tider vilket kroppen uppskattar känner jag: ) Många i mim omgivning tror att jag inte äter nått men äter mer nu än vad jag gjorde innan! Nu kandra de bli 6 mål om dagen just för att hålla kroppen igång. O det är väldigt viktigt när jag tränar så mycket som jag gör, både med hästarna och min egna träning: )
Mitt mål är att hålla detta i 3 veckor och sen se hur resultatet blev och därefter se om jag ska fortsätta, måste ge det en chans! Jag har inte ändrat min kost och träning pga att jag vill gå ner i vikt, jag är faktiskt rätt nöjd med min kropp. De är för att jag ska orkar med min vardag som innehåller mycket aktiviteter som kräver lite extra träning: )





Nu ska jag gå ut i solen, i em blir det stallet och ikväll tror jag vi ska premiär grilla för i år! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0