Bra resultat

Har jobbat hela veckan så har inte haft så mycket tid över till att skiva här. Men så är det ibland, det kommer kännas bättre när lönen kommer ;) Var i Boxholm i söndags med Stella och Box Leo vilket slutade hur bra som helst!! Efter lite små missar i dressyren och några slarv fel i hoppningen med båda var jag inte jätte nöjd. Låg 6:a med Stella och 9:a med Leo inför terrängen så det var väl inte katastrof men men vill ju ligga i topp ;) Vet att det är svårt att hålla tiden på Boxholms terrängbana så min plan var att klättra genom att göra det jag är bäst på GALOPPERA! Vilket resulterade i att Stella var den ända hästen inom tiden och Leo var 3 sekunder över. Det ledde till en vinst och en andra plats. Det var jätte roligt att visa så fina hästar och hade en väldigt bra känsla med båda i terrängen! Terrängbanan går mycket upp och ner och in på små stigar och är man inte van så är det inte lätt att galoppera på, men eftersom det är min "hemma" banan så har jag lärt mig var man kan galoppera och vart man måste samla i hopp lite! Nästa äventyr för unghästarna blir redan imorgon då tåget går till Styringestall där Stella ska debutera H100 klass och Leo ska går H90 igen. Hoppas på lika fina resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0