Sovmorgon?!

Att vakna kl.5 på morgonen o inte kunna somna om är ingen hitt på en ledig lördag! Har nu legat här o vänt o vridit på mig en timme. Hör stormen utanför så vill bara ligga kvar i sängen och mysa ner mig, men med min rastlösa kropp är det inte lätt!




Så jag får väl uppdatera om vad som har hänt :)
Olga är nu nästa färdig inriden, galopperade första gången nu i veckan på henne. Hon är så snäll och duktig. Några gånger till i galopp, sen får hon än välbehövlig liva fram till hösten: ) Hon är så lik Loppan o jag hoppas att hon kommer följa sin mosters hovspår ;)


Vi har ju också fått får till gården! 16 st söta små takor har flyttat till Stallstommen! 4 av dom ska lamma när som (: Kommer bli mysigt med små lamm i stallet: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0