Unghäst-VM

Hej på er alla!!

De här börjar bli lite tjatigt att ja alltid måste be om ursäkt de första jag gör i varje blogg jag skriver, så idag tänker jag inte göra de =)

I morgon åker Malin och jag till Frankrike, mot unghäst-VM med Barny och S-Kimberley. De ligger ungfär 20 mil söder om Paris tror jag dit vi ska, Malin har bättre koll på det där än vad jag har. Jag är bara glad att vara med =)
Planen är att vi ska lämna stallplanen kl.10 i morgon och då måste allt var färdigt och i tipp topp. Jag hoppas verkligen att jag har packat allt nu, mitt rum är helt tomt så jag borde inta glömt nått.

S-Kimberley

Nått mer som har hänt sen sist jag skrev? Nä jag tror inte de.

Joo, vet inte om jag har skrivit de men. Malin Josefsson har kommit ner hit till Tyskland och de är hon  som ska ta över mitt jobb när ja åker hem. Hon kommer klara de här jätte bra de är jag säker på, min hemfärds tid är inte riktigt spikad än. Men de blir någon gång i början av nästa vecka, när vi är hemkomna ifrån Lion och är jätte nöjda =)

Jo, de var en sak till! Loppan och Caspino har lämnat Tyskland och står nu hemma och väntar på mig. Längtar redan efter dom, de känns lite tomt här nere när dom inte är här och gnäggar när man kommer på morgonen. Men vet att dom har de bra där hemme med lite ledighet =)

Nää nu måste jag sova så jag årkar sitta och åka lastbil i 20 timmar i morgon, de svårste blir nog att hålla Malin vacken!!

God natt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0