Städat!!

Hej hej på er!!

Denna veckan har jag sopat ut vintern och dammat fram våren =)

Äntligen känner man att värmen snart är här, med allt härligt den har med sig. Fast i tisdags viste vädret inte riktigt om de skulle vara vinter eller vår. Jag var på Björne träning med Loppan de var ganska fint väder när jag åkte, men de hade regnt under dagen. Vi hade precis börjat hoppa då de börjar hagla och inte lite. De kom hur mycket som hällst "eller, inte hur mycket som hälls"  =p För då hade de hållt på än!!

De kändes som någon sköt med ett ärtrör på än. De gjorde svin ont och iskalt var de, när man sen var helt blött. Men som plåster på såret så var Loppan kanon fin, hoppade super fint hela träningen.
Hon kanske gillar hagel, hur man nu kan göra de....


Peter är ute och rider på Jullan i vår solen=)

I går var jag och shoppade vår saker till vårt lilla hem. De blev lite allt möjligt smått och gott. Hade tänkt shoppa kläder och skor till mig själv, men de blev inget med de. Tycker de är mycket roligare att köpa inrednings saker. Så nu känns hemmet mer vårligt och somrigt.

Lite av de jag köpte var kuddar och några blommer =)




Nu ska jag ut coh rida de sista hästarna sen kommer Peter och då finns de ingen tid kvar för dom ;)

Hej svejs kommer med en raport hur genrepet går på Söndag för Heaven.


















Kommentarer
Postat av: Anonym

fint du gjort :D

2010-05-07 @ 14:30:05
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: petrus

viel Erfolg beim Turnier und Grüße an den Knecht

2010-05-08 @ 10:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0