Uppdatering! !

Ligger i sängen redan, är trött efter förra veckan. Skönt att den är över och en ny vecka har börjat. Tenta på ons men ändå känns de som att de kommer bli en vecka med mycket hästar och Frankrike i tankarna: )


Så här laddad var Alba i fredags när vi var uppe i Mantorp för sista terrängträningen för i år! Heaven var oxå med och båda skötte sig fint, känns skönt inför nästa vecka! !


I lördags var vi i Uddevalla på 50-års kalas. Blev lite bilrace med släktingarna på vägen upp: )!! Vår bil kom på en andra plats hehe!!!: )


Svea var inte lika fascinerad över crosstävlingen på Torsvik som jag var. Igår var jag och mamma med Alba och Heaven på min snabbaste tävling någon sin... 2 klasser på 1timme. Vi åkte kl6 upp till Linköping, kl 12 var vi hemma: ) Där mellan hann jag hoppa hästarna varsin runda. Strök mig i den andra för underlaget var så dåligt, ville inte riskera något... Istället red jag igenom dressyr programmen på en bana de hade uppställt: ) Perfekt! ! Eftersom jag var hemma så tidigt och jag ville inte sätta mig med tenta plugg, åkte jag till Torsvik för att titta på crosstävling: ) Mycket roligare! ! Blir allt mer sugen på att börja köra. För ta de när jag kommit hem från unghäst VM :)

Så här sov Svea hela em, natten och morgonen. Tufft att vara på crosstävling! ! (hon får egentligen inte vara i soffan)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0