Grillning =)

Hej Alla Glada Människor =)

Nu har jag varit lite från varande igen, ja lovar att jag ska bättra mig. I kväll ska vi grilla med tjejerna från Peter de ska bli väldigt trevligt. Men tyvärr åkte Sofia hem till Sverige i går kommer sakna hennes glada skratt här nere, men hon kommer tillbaka första September igen så de är inte så långvarigt. Men de är inte underbemanade för de hos Peter, snarare tvärtom de är 6 tjejer där nu som hjälps åt med allt från mockning till ridning. Lite jobbigt att de inte har så mycket att göra på dagarna, när man själv har häcken full hela tiden tycker en kunde gå över till oss.



Men i går kom de en kille till oss och ska hjälpa till med mockning på morgonen de ska bli väldigt skönt att slippa mocka alla boxar själv hädanefter. Han verkar helt ok och han gör de han ska så de kommer nog funka =)


De har även varit tävling i helgen, denna gång var de Caspers och Fritz tur att åka på äventur. Resan gick till Sollerup en bit i från oss, denna dag var de vanlig hoppning som var planerat de gick varsin A och varsin L ungefär 100- 110. De gick jätte bra tyckte jag i A kom Casper 4:a med notan 7,4 han var jätte fin och Fritz kom 7:a med notan 7,1 båda var placerade så de var lyckat. I L var de lite trötta och tyckte nog att de var onödigt att gå in engång till på banan men de gjorde de bra, Casper fick två rivningar  och Fritz en men jag är nöjda med dom båda.



Nu har Malin kommit hem med allt till i kväll ska hjälpa henne att packa upp alla varor så nu måste aj sluta. Men lovar än en gång att skriva så ofta jag kan!

Hade bra där hemma eller var ni nu är =)

Kommentarer
Postat av: Ludwig Olsson

Tack för mig, har haft gÖr skoj o lärorikt hos er.

Heja Jonna, mocka mera!!!

2009-08-24 @ 21:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0