Träning träning!!

Hej hallo!!

Nu var vi här igen, att jag inte har skrivit på länge. Ska försöka berätta lite vad jag har gjort de senaste veckorna. Som ni kankse förstår har mina veckor mest bestått av hästar =)

Kan börja med att säga att jag och mamma var nere i Skåne med Capitis och tränade för Linda Algotsson. De var en anordnad träningsdag med Mellantruppen. Gå gärna in på vår hemsida mellantruppen.se ! Träningen bestod av bommar bara bommar i olika vinklar och linjer. Kan säga att de var väldigt jobbigt. Med hjälp av ändast höft, ben och överkropp skulle hästen gå i en bra balans och svänga dit vi ville. Handen skulle bara hålla tyglen. De låter inte jätte jobbigt och de såg inte så farligt ut. Men efter en timme så var både hästar och ryttare helt slut. De var verkligen en behövlig träning. Tyvärr fick jag inte med kameran så har inga bilder från vår dag på Önnestadgymnasiet.
Vi kommer farmöver ha träningar för Linda och även Elisabeth Lundholm. Och när våren är här så ska vi ut på terrängbanan =)


Loppan i CNC3* på en lerig banhoppning =)

Har även börjat arbeta med vår 3-åring London. Han är så snäll, har skrittat på honom några steg. Tror de kommer gå lätt att fortsätta utbilda honom, de få vi hoppas i alla fall =)

Måste också säga att jag har börjat gymma i Forserum. Peter är min personliga tränare utan han hade jag varit lost =) Men kan säga att han inte är snäll, är de träning så är de!! Men de är bara bra så de händer nått och man ser en skillnade =)

Mina träningar började i går (måndag) första träningspasset för dom blev att få kontroll på gas och broms. Vilket inte är de lättaste men alla gjorde ett bra jobb. Jag tycker de var jätte roligt att börja ha träningar och kul att hjälpa andra =)


Här är en bild på min tränare Hans som har hjälpt mig under detta år med stora framsteg. Tack!


Nu blir de en liten stund i soffan innna sänger roppar på mig!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0