Strzegom...

Nu tänkte jag skriva lite om tävlingen i Polska Strzegom som inte blev som jag tänkt mig... Kom ner till en lerig tävlingsplats på tisdags kvällen! Onsdag bestod av ridning och trim för att få Loppan avslapnad. Hon kändes kanska bra inte samma känsla som i Sopot men ändå ok. Torsdag vad det dags för dressyr start... Loppan var fin men väldigt pigg på framridningen.. de blev inte bättre när vi kom in på banan!!! Loppan flippade ur totalt och jag ville helst sjunka genom marken!! Kändes som en riktigt käftsmäll om man jämnför med Sopot där hon var super fin! Det blev inte många poäng och det var ingen idee att forstätta tävlingen. Särskilt inte pga av allt regnande...Så det var bara att packa ihop allt och åka 100mil hem igen på fredags morgonen!!
Det blev några bilder från helgen! Nu är Loppans framtid ovis får se vad som händer med henne! En sak som är säkert är att jag ska sattsa järnet på Alba och Heaven resten av detta år =) Ska upp till Bolläs nästa helg och rida 1* på Heaven och Alba ska debutera 2* spännade spännade =)!! Happy förljer med och går debutant. Nu ska jag se hur det går med mitt surdegsbak =)

Kommentarer
Postat av: Kusin Emma

Vad tråkigt att det gick åt skogen!! Vi kan väl byta, jag har en levnadsglad femårig ridponny som jag inte får rida på flera månader, jag kan gärna ta hand om tant Loppan och trimma lite dressyr ett tag :)

2013-06-04 @ 15:50:04
URL: http://www.stuterivision.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0