Unghäst VM!!!!

Jipppi!!! =) Nu är allt klart... jag får åka till Frankrike och representera Sverige i unghäst VM med både Alba och Heaven!!! Kan inte riktigt fatta detta än, kommer nog kunna smälta det först när jag är på väg hem därifrån. Två av två möjliga av våra egna uppfödningar ska gå unghäst VM.... =) Målet för året var att försöka kvala båda, men vem kunde tro att jag verkligen skulle få åka!!! =) Kan väl säga att jag lyckades med målen med råge... ;) Nu är alla förberedelser igång! Klippa hästar, boka färjor, ringa veterinärer och massa massa annat! Självklart massa ridning och träning för att sätta det sista inom alla de tre grenarna. Den 12/10 börjar den långa resan ner mot Lion! 17/10 börjar tävlingarna då ska mina båda prinsessor vara i toppform !!

Kommentarer
Postat av: M-.L

Grattis! Du rider ju så otroligt bra!!

2013-10-16 @ 18:51:52
Postat av: M-L

Förresten, vad händer med Lady Grey???

2013-10-16 @ 18:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0