Tävling!

Idag har jag varit på JFKs nationella hopptävlingar med Alba och Heaven. Dagen började väldigt bra Heaven nolla i 120 riktigt fin runda! Alba var jätte fin men efter en total miss från mig så låg både jag och Alba i ett av hindren! Förlåt Team BXB för att jag förstörde ert hinder ;) Efter vår störtdykning vilke jag gå in igen med Alba för att se så hon inte blev rädd, så jag efteranmälde mig till 130. Hon hoppade jätte fint på framhoppningen så de kändes bra att gå in på banan men tyvärr blev det inte riktigt som jag hade tänkt!! Blev kallad till överdomarn och han sa att jag inte fick starta.... Va? Nä du får inte starta för att du red avd. B i förra klassen då får man inte rida i avd. A i nästa! Ok, alltså får jag inte starta Heaven häller... Inte lätt att hålla reda på 3st olika TR ;) Jag kunde bli flyttad till avd B även i 130 med båda hästarna, men avstod. Ville inte riktigt vänta så länge,många starter var det ! Ja, så mamma o jag åkte hem, men är ändå väldigt nöjd med hästarna:-) Känns skönt inför den "riktiga" säsongen :-)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0