Uppdatering

Har haft en toppen helg med mycket sol!!! Känns som helgen har varit jätte lång, men ändå har man inte hunnit med så mycket :-) Lördagen bestodav ridning på fm sen tillbringade jag och Sandra em inne i stan. Satt i solen vid Munksjön på café Bryggan hur mysigt skm helst!!Kan säga att det inte hinns med så många sådana dagar så man får njuta när man kan ;) Jag har ju nu på senare år velat flytta in till stan, kan inte riktigt säga varför men men! På kvällen blev det grillat hemma med vänner, då är jag rätt nöjd med att ha ett hus på landet :-)

Söndagen var det tävling kan ju inte ha en helg utan tävling ;) Box Leo gick 2 st 1m rundor i Aneby han skötte sig jätte fint! En stor utveckling från förra tävlingen. I första rundan hoppade han riktigt fin men sprang tyvörr förbi ett hinder som stod vid utgången... tyckte kanse att jag kunde ha varit mer på honom men men det är lätt att vara efter klok. I andra rundan kände jag att han var lite trött så det blev ett pet, men nu förstod han precis vad han skulle göra och man började känna att han kände sig säker inne på banan :-)





Det fanns några små stockar i en hage dem passade jag på att hoppa ;) man får inte vara dum han tyckte det var jätte roligt och försöte sig på att bocka men med en så stor kropp är det inte så lätt ;) Nästa start för honom blir i Kinda och då är det fälttävlan !!!! Jippi :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0