Slutet

Veckorna och dagarna bara springer iväg, det är redan torsdag och dessutom har jag snart gjort 4 veckor av 5 på min praktik =) Nästa vecka går jag bara 3 dagar! Väldigt skönt!!! Efter det ät det bara en 5 veckors kurs kvar sen sommarlov!!! I 3 år har jag pluggat vart har tiden tagit vägen det har gått super fort, vilket är jätte skönt 3,5 år kändes VÄLDIGT längre när jag började men snart är jag utbildad förskollärare!
Igen som var fick Leo komma ut på tävlingsbanan. Mantorp blev årsdebuten för honom. Började med en 90klass vilket gick som en dans. Lite spänd i dressyren mest för att han tyckte det var roligt att komma ut tror jag =) Men fina 48straff blev det ändå och en felfri hoppning och terräng, så vi slutade på en 5:e plats. Nu till helgen ska han han debutera 120 hoppning spännande spännande !!!
Flingan och Olga var även dem ute på äventyr! Pay & Jump i Svarttorp blev det för dem. Man är alltid lika förväntans full och spännd på hur de yngsta ska reagera och uppföra sig när de kommer bort för första gången. Men dessa två godingar skötte sig utmärkt både inne på banan och med allt nytt runtomkring! Plus var ju att de satte felfria rundor båda två =) Roligt att se deras utveckling i år!
Alla dessa fina bilder har Kenth tagit. Han är en supportande och engagerad fälttävlans pappa till Sandra Gustafsson. Tack för många fina bilder =)

Kommentarer
Postat av: petrus

verkligen fina bilder av hästerna och framför allt av ryttarinnan:) Bade jobb och ryttariet klara du vältigt bra. Var stolt pa dig!
Weiter so Jonna, es macht Spaß dir zu folgen:)

2015-04-23 @ 12:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0