Tågarp

Två helger i Tågarp är avklarat måste börja med att berömma alla inblandade en mycket välordnad tävling med fina banor :) Synd bara att mina resultat inte blev så lyckade ! Heaven gjorde en bättre dressyr än sist vilket är plus men fortfarande mycket att jobba på. Hennes hoppning var inte godkänd då hon drog ned sig två bommar. Hon kändes inte helt fokuserad vissa språng medans andra var super fina. Terrängen var väldigt mycket bättre än sist vilket kändes jätte skönt, var lite orolig efter förra helgen :p Gick i  för att göra em lugn och fin runda vilket vi lyckades med galant :) Loppan ja Loppan, inga underverk hände i dressyren men efter en felfri och plättlätt hoppning har jag förlåtit henne alltid samma visa!! Dessutom leker hon runt terrängbanan så hon är ju förlåten efter sina synder i dressyren. Den ständig frågan kvarstår... Ska hon få en skans till ???? Hon är anmäld till 3* om en månad kan inte bestämma mig om jag ska starta henne eller åka på hoppmeeting?! 

Ja ja nu lämnar jag det för att titta på min vän Pontus Hugosson som ska vara med i Bonde söker fru :) Ni singlar där ute, där har ni ett kap ;)!!! Hade jag inte redan hittat min andra hälft så hade jag skrivit ett brev ;) 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fin häst!

2015-04-14 @ 14:28:59
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0