Hornsmühlen

I går var vi på tävling i Hornsmühlen, med Kimberley och Barny. Loppan och Picc fick också följa med och springa runt terrängbanan. Som vanligt får ja starta först hade start tid 8,00 så de var bara att ställa klockan på halv 4, ta sig upp ur sängen och åka till stallet och fodra. Sedan åkta vi kl 5 och var frame vid 7, så det var bara att sdla och rida fram till dressyren.

Det var en VL denna dag, med en jätte fin och lärorik terrängbana. För Malin gick de väldigt bra hon kom två med Barny, för mig gick de så där fick en bra terräng runda, det var de svåraste Kim har gått, i alla fall med mig =). Vi hamnade precis utanför placering. Loppan var jätte i sin terräng hoppade jätte fint och väl, tyckte lite syns om henne att behöva stå i transporten hela dan för att gå en terräng runda sen sist av alla på kvällen. Men tur att de gick bra annars hade de varit jobbigt.

I dag fick ja lite sov morgon men kunde förstås inte sova så långe, gick upp vid 9 och var i stallet 10. Jag skulle bara rida tre hästar i dag så jag passade på att tvätta lite. Först blev de alla vintertäkena sen gick ja på transporten och spolade ur den, känner mig väldigt duktig.

Malin åkte till Irland i dag hon ska titta på hästar med en av sina häst ägare. Se om hon hittar några fina unghästar, för vi har ju inga hästar just.... =)

Hej då på er!

Pris utdelning Pris utdelning

Kommentarer
Postat av: Felicia i lekeryd

HEJ!:D

även jag hittade hit, kul att kunna se hur de går för dej därnere :) Kinna berättade idag att du kommer hem i höst, de är bra tycker jag allt!

hoppas allt är bra med dej o loppan och att vi ses snart :)

2009-05-25 @ 22:37:02
Postat av: Felicia

hej!:D

hittade visst hit, kul att se hur de går för dej därnere :) kinna berättade idag att du kommer hem till hösten, de är bra tycker jag allt! hoppas allt är bra med dej o loppan o att vi ses snart :)

2009-05-25 @ 22:41:02
Postat av: Felicia

hej!:D

hittade visst hit, kul att se hur de går för dej därnere :) kinna berättade idag att du kommer hem till hösten, de är bra tycker jag allt! hoppas allt är bra med dej o loppan o att vi ses snart :)

2009-05-25 @ 22:42:08
Postat av: Felicia

hej!:D

hittade visst hit, kul att se hur de går för dej därnere :) kinna berättade idag att du kommer hem till hösten, de är bra tycker jag allt! hoppas allt är bra med dej o loppan o att vi ses snart :)

2009-05-25 @ 22:44:46
Postat av: Felicia

hej!:D

hittade visst hit, kul att se hur de går för dej därnere :) kinna berättade idag att du kommer hem till hösten, de är bra tycker jag allt! hoppas allt är bra med dej o loppan o att vi ses snart :)

2009-05-25 @ 23:25:08
Postat av: Anonym

haha oj först funkade de inte att skicka nån kommentar eller dom syntes inte sen kom alla på en gång eller nått =P

2009-05-25 @ 23:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0