Hemma från EM

Tjena på er!!

Nu var de ett tag sen jag skrev igen, ber om ursäkt för de. Tänkte berätta att Malin är hem kommen från EM:et i Frankrike, vi hade ritat svenska flaggan på Piccadilys box och hängt massa svenska flaggor överallt. På kvällen lagade jag och den nya Malin mat till alla som ville komma, de blev en trevlig kväll och masssa prat om EM:et. Terrängen var väldigt stor de var nog de vi pratade mest om! Sen på tisdags kvällen fixade Kirsten en liten fest i vårt stall för henne, även det blev väldigt lyckat. Massa folk som kom och gratulerade henne för hennes fina insats nere i Frankrike.

Glada att vara hemme!!

Jag själv är ledig i dag och sitter just nu och tittar på Dr. House ska försöka komma här i från och packa klart mina saker som ja måste få in i min bil helst innan kvällen. Måste också ut och klippa Kimberley och rida henne, inte så motiverad de regnar just nu så hopaps de slutar innan jag har kommit upp här ifrån soffan.

I helgen är de tävlingar i Bad Segeberg, vi åker med fyra hästar. Jag rider Kim, Malin J rider sin häst Meple och Malin L rider Walter och Barny. Jag hoppas att de kommer gå bra de är sitsa tävlingen innan unghäst-VM så ja är laddad till tusen. Det är en jätte fin tävling så de kommer bli kul att åka dit, vet också att de kommer många svenskar de är alltid roligt och träffa dom.  

Kimberley i Schenefeld

Vi syns snart i Sverige!!

Hej hopp i galopp!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0