Snökaus!!

Hej på er!

Nu är jag klar för dagen, de har varit en lång dag och en lång helg med bara massa snööö. Fattar inte hur de kan snöa så mycket på en och samma gång. När man har skottat undan allt och tycker att man är jätte duktig, kommer man tillbaka dit man började så ligger det lika mycket som innan =( Men någon gång blir de vår det lovar jag =) De är svårt att tro nu, men den kommer!

Idag blev alla hästarna ridna ute i skogen, de tyckte de om var jätte roligt. Även om snön gick ända upp till magen på dom ute på fältet... Men sen kunde vi galoppera på en ploggad väg. Jaa, den blev nog ploggad för några dagar sen, för de var ändå en halv meter snö på den.

Loppan och jag på väg mot nya äventyr =)

Jag skulle åkt på dressyr tävling i dag men den blev inställd, pga snö kaus rund omkring här. Alla hästarna skulle gå varsin klass. Jag var verkligen laddad för den här dressyr tävlingen, så blir den inte av så typiskt. Men det får vi ta en annan gång.

Nästa vecka blir de både dressyr och hoppträning och båda på tisdag. Först ska jag ut till Hjällö och träna dressyr för Hans Viebke med Loppan. Sedan blir de hem och byta häst och åka i väg till Riddersberg och träna för Björne, då är de Jullan som får åka med.

Nu ska jag upp till min famlij och äta Pizza. Kan bara säga att detta har inte varit den nyttigaste helgen jag har haft. Jag har även frossat i kakor, godis  och härlig fet mat!! Men sådan helgen måste man också få ha =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Du får hälsa min gamla tränare Hans från mig!! Saknar dig här nere!

2010-02-21 @ 19:50:21
URL: http://nilssonsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0