Tillbaka =)

Hallo på er i vinter yran =O) Nu är jag tillbaka efter ett väldigt långt uppehåll, men bättre sent än aldrig som jag brukar säga.

Det har varit en kall och vit vinter som nog alla har märkt, men det har ändå varit en härlig tid. Jag har tadig mig tid att vila och ladda batterierna och de har även mina hästar gjort. Men nu är vi i full gång i vår träning, första tävlingen blir nu på Lördag med Jullan och Casper i Mantorp. Och i kväll väntar första hopp träningen, är väldigt spänd på hur de ska gå hästarna är ganska laddade!

Under nyårs helgen var jag nere  och hälsade på alla mina fina vänner i Tyskland. Vi hade jätte roligt och de tyckte alla det är jag säker på. Vi hade en super trevlig middag hemma hos Malin och Malin sen åkte vi in till Flensburg och tittade på ett fyrverkeri som var helt otroligt de smällde och sprakade överalt.

Fyrverkeriet vid hamnen =)


En härlig nyårs middag

Nä nu måste jag tacka för mig, hästarna vill komma ut =)

Hade så bra nu i vinterlandskapet!!




Kommentarer
Postat av: Disa

Ses i Mantorp på lördag!

2010-01-20 @ 17:58:35
Postat av: Sara

Det var på tiden med ett inlägg!! :) Saknar dig här nere!

2010-01-23 @ 19:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0