Resan mot EM =)

Hej hopp i stugan!!!

I morgon börjar resan mot nya äventyr, närmare bestämt EM i Tjeckien =D

Är sjukt laddad nu inför det här mästerskapet. Loppan är lika taggad hon. Hon känns väldigt fin nu i träningen, hoppas de håller i sig hela nästa vecka. I morgon kör jag ner till Skåne för att träna för min dressyr tränare Hans. Sedan på Söndag så blir de hopp träning för Maria Gretzer. Detta ska bli super roligt och en väldigt bra uppladdning inför tävlingen. På vägen kommer jag hämta upp min "hästskötare/pojkvän" Peter, som kommer följa med mig på detta äventyr. Natten mellan söndag och måndag kommer bilen rulla mot Tjeckien igenom Tyskland. Om allt går som planerat kommer vi var framme under måndags kvällen.


Caspino i Ljuslingsbacken

Väl där nere kommer vi ha tisdagen ledig, under onsdagen kommer vi rida ett dressyr pass för Anne Persson. Invigningen kommer var under kvällen och första veterinär besiktningen. Sedan börjar de roliga, torsdag och fredag kommer det att vara dressyr. Terrängen kommer gå under lördagen och slutligen på söndagen den spännande banhoppningen som kommer avgöra om vi får medalj eller inte =) Men de är klart vi får =D

Låvar att komma med en raport så fort ja kommer hem!

I dag var jag på hopp tävling med Jullan i Gislaved. De gick väldigt bra tycker jag. De blev en nolla i 110. I 120 blev de tyvärr två ner men det var helt mitt fel, Jullan hoppade kanon. De var väldigt lugnt och inget stress när man är på hopp tävling med en häst. Semestern har redan börjat =)


Jullis =)

Nää nu måste jag packa de sista, så allt är klart i morgon=)

Kommentarer
Postat av: Julia

LYCKA TILL!!!

2010-07-24 @ 15:54:15
Postat av: emelie

gudars vilka fina hästar du har! :D

2010-07-25 @ 22:27:18
URL: http://rosaponnii.blogg.se/
Postat av: elin

http://rosaponnii.blogg.se/2010/august/forebilder-d.html#comment

2010-08-02 @ 15:13:30
URL: http://eelinhjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0