Fel av mig!!!

Hej igen!

Måste rätta ett litet fel som blev i gårdagens blogg. Heaven fick inget Diplom utan hon blev klass 1 som gångartshäst. Sorry för de felet.

När jag ändå är här och skriver kan jag ju passa på att beröma min fina 4-åring Alba e, Alcatraz - Glacial**. Hon hoppade grindar, sockerbitar, vattenmatta, vita plankor och mur i går förförsta gången. Utan att stanna en ända gång. Hon är min nya favo häst... efter hennes syrra Loppan förstås =)


Här är en bild på nummer 1!! Loppan i Gärds.

Kan också säga att Loppan och jag åker till Strömsholm i monrgon och tävlar. Hon ska gå en CNC2* ännu en viktig tävling inför EM. Så på schemat i dag har de ståt packning packning.

Nä så nu hinner jag inte sitta här mer måste ut och packa som sakt =)


Kommentarer
Postat av: petrus

lycka till

2010-06-02 @ 13:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0