Sälen

Tjena hallo!

Äntligen ska jag skriva ner några ord om mitt liv.

Börjar med min mini semester i sälen. 4 dagars ledigt stod framför mig så härligt. Föra helgen var vi 8st som hyrde en stuga uppe på Hundfjället. Stugan var jätte mysig hade kunnat stanna inne hela helgen, men mina kära vänner drog ut mig i backen. Fredag och Lördag blev de några åk, mest i barnbacken och sedan ökade jag svårighetsgraden till de röda backarna =) Kan inte säga att jag åkte skidor, snarare tog jag mig ner och satt liv rädd i liftarna. Men vädret var fint och jag hade de väldigt lugnt och skönt och de var de jag behövde =) Sist innan vi åkte hem så åkte vi isgocart, de var riktigt roligt.

Frukost bordet =)

Jag på språng ut i backen =)

Peter och jag i liften

Tjejerna som var med,Lina är de som saknas!

Här hemma flyter de på som vanligt hästarna är pigga och vill ha vår. Så de kan få ut och galopp träna men än så länge så får ridhuset duga. Utebanan var väldigt bra för lite galopp i dag, så där fick de flesta springa lite dags solen.

Nästa vecka börjar träningen för Hans och Björne ska bli riktigt roligt att komma i gång med ordentlig träning. Sedan är de dax för årets första tävling som kommer bli nästa helg i Linköping. Regional dressyr med Loppan, Capitis och Casper alla ska gå Msv C.

Nu blir de lite mat som Peter har lagat, ska bli jätte gott =)

Hej då på er!!


Kommentarer
Postat av: petrus

du som sitter sa säkert pa hästrygg bliv väl inte rädd pa dem lätta!! backarna i hundsfjället. Jag kan visa dig hur det gar - nästa vinter.

2011-02-08 @ 12:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0