Sjukling!!

Tjena!!

Kommer börja med att gnälla lite.
Sitter hemma och är sjuk, har ont i hela kroppen. Tror jag har åkt på influensan, inte roligt. Hoppas jag är bättre i morgon. Så i dag fick hästarna lite ledigt men de tyckte de nog bara var härligt. De är inte roligt att rida på isgata ändå.

I Lördags startade vi grill säsongen för 2011. Med härliga vänner tände vi grillen mellan snövallarna. De blev riktigt gott. Nu längtar jag ännu mer till sommaren =)


Så här såg de ut i sommras när Peter grillade!

Fredag och Lördag var de träning för Jens Wickström hemma ridhuset. Jag fick en plats i sista minuten, vilket var jätte bra. Känns som man behöver komma i gång med träningen. Att någon säger till vad som är fel och petar på små saker man inte tänker på själv. Första dagen var de Jullan som fick hoppa lite, hon var super fin. Vi hoppade mycket små hinder, där dom fick ta i med bakbenen.

Lördagen var de Capitis tur att hoppa. Jag var lite spänd på hur han sklle vara. Men de gick som en dans med honom också. Jens och jag var överens om hur han skulle ridas, så de kändes jätte bra.


Jullan i sommras=)

När jag ser alla bilder i från olika tävlingar, blir jag galen för att jag inte får tävla nu!!!

Nu ska jag inta soffläge och tycka lite sund om  mig själv ;)

Hej då vi hörs snart igen !!

Kommentarer
Postat av: Hanna <3

BLOGGA :) :)

2011-01-18 @ 19:12:05
URL: http://eroqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0