Bialy Bor

Hej!

Sitter på tåget mot Köpenhamn, så jag har lite tid för bloggen =)

Peter och jag är på väg ner mot Tyskland för att hälsa på Peters familj några dagar. En resa utan hästar, känns lite konstigt att lämna dom hemma. Men de är i goda händer o kommer ha en härlig semester precis som jag.

Tänkte lägga upp lite biler från tävlingen i Polen under midsommarhelgen.
Bialy Bor var tävlingsplatsen vi hae med oss 3st hästar. Loppan, Capitis de gamla veteranerna och sen lilla Alba som gjorde sin internationella debut. 


Capitis


Loppan


Loppan


Loppan

Capitis gjorde en toppen dressyr låg 7:a efter dressyren. Gick toppen i terrängn fram till sista vattnet. Då jag av ingen anledning satte mig i vattnet och fick gå hem med hästen i mina blöta ridbyxor. Loppan gjorde en Loppan dressyr... En klockren terräng och en mycket fin banhoppning med ett litet pet. Vi slutatde på en 4:e plats i CIC3*. Är mycket nöjd över min Loppis =) Alba som gick CIC1* gjorde ett toppen tävling. En fin dressyr med några missar, super fin terräng och ett litete pet i banhoppningen. Med detta resultat gjorde hon ett godkänt kval till Unghäst VM.



Nu är det inga stora tävlingar fram till Malmö den 10-12/8. Då sak Loppan och Capitis gå CIC3* World Cup.

Hoppas vi ses då =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0