Lite av varje

De senaste dagarna har varit väldigt varma !!! Vilket är väldigt skönt om man ligger på stranden... Själv har man haft 5st hästar att rida. Så för att få ta del av solen har jag varit uppe tidigt för att hinna rida innan de blir för varmt :)


För hästarna har de varit lite gymnastik hoppning på schemat! De har skött sig riktigt bra :)



Igår var jag och Bella i Ubbebo o badade, väldigt härligt o de var betydligt varmare i vattnet där än vad det var i havet. De var ju lite positivt men de som inte var så bra var att de inte fanns någon som bjöd på grogg... ;) Idag var jag och Peter och badade i sjön som ligger i Forserum!! De var välbehövligt efter all ridning.
På kvällen var jag och mamma o tittade på ett band som spelar irländsk folkmusik!! Låter kanske inte jätte bra men de är de verkligen :) Mycket fart och sväng i musiken !! :) Kommer förstås inte ihåg vad de hette ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0