Lyckad helg

Det har varit tävlingar både lördag och söndag för mig denna helg. I lördags var det i Kinda med Happy och i går söndag var Heaven och Alba i Flyinge. I lördags åkte jag och Kajsa till Kinda med Happy som gick sin andra fälttävlans start. Hon inledde med en fin dressyr och fick 46 staff (69%) och en felfri banhoppning :-) Inför terrängen låg vi på en 3:e plats. Men målet med terrängen var at få en fin felfri runda. Hon kändes fin och förstod nu vad hon skulle göra så jag kunde galoppera på lite mer, så vi kom i mål med en felfri runda och endast några tidsfel!! Vi slutade på en fin 5:e plats :-) Inte illa för en lite 4 åring !!
Tyvärr har jag inga bilder från Kinda men dressyrfilmen kommer upp senare:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0