Galopperade bort guldet!!

Jaa de va precis vad jag gjorde, galopperade bort min vinst i Breeders!! Heaven låg delad etta inför terrängen och i fälttävlan om flera ligger på samma straff vinner den som rider närmast optimaltiden i terrängen. Om jag hade ridit 12 sekunder långsammare hade jag vunnit... näää jag är inte bitter!!! Får trösta mig med att hon är redo för 2* terrängtempo =) Genom min snabba terräng blev det en andra plats i Breeders och trea i öppna championatet! Vilket är super, men just då var jag lite irriterad på mig själv att jag alltid ska rida så snabbt!! Heaven hade en toppen tävling från början till slut, gick på personbästa i dressyren och en felfri hoppning och en snabb och säker terräng =) Här kommer några bilder!
Här har vi två döttrar efter Corlensky G. Hanns avkommor levererar inte bara i hoppning utan även inom fälttävlan. Ryttare på den fina Blueberry är Carin Clemensson =)
Älskar denna bild!!
De var lite om Heaven =) Hade ju med mig två hästar till Happy och Havanna! Kommer lite bilder på dom oxå =) Havanna !
Fin fina Havanna som gjorde en toppen tävling. Hon var lite trött efter förra helgens tävlingar så nu får hon lite vila innan nästa äventyr=) Happy gjorde en jätte fin tävling lite spänd i hoppningen som tyvärr drog ner betyget.
Det regnade "lite" när jag red terrängen på Happy men ändå fick hon bland de bästa poängen i terrängen =)
De var lite av vad som hände i helgen. Nu laddar vi om för ännu en helg i Flyinge med Heaven och Alba som ska ner för att rida NM i helgen=) Tack Victoria Johansson för alla hjälp och alla fina bilder =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sjukt fina bilder! Ville dubbelklicka o gilla på allihop men kom på att det inte var instagram! Å grattis igen :D

2013-09-19 @ 11:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0