En helt vanlig onsdag!

Det är ingen risk att jag går rastlöst om dagarna! Idag blev det en tidig morgon för att hinna trima Alba, Heaven och Havanna innan skola och seminarium. För att sen stressa hem för att hinna putsa lite på Leo innan Pay & Jump i Norrahammar: ) Där mellan någon stans hinna med en löprunda vet jag inte riktigt hur jag lyckades med hhihi : ) Har alltid hört, man hinner det man vill hinna! Utnyttja dygnets timmar måste jag säga att jag är rätt bra på ;)




Är mycket nöjd över Box Leo som hoppade en" riktig" bana för första gången. Ett pet i varje runda är godkänt för en stor 4-åring: )(inte lätt att hålla koll på alla ben) Kommer bli roligt att fortsätta utbilda denna fina häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0