Påsken

Uppe med tuppen idag oxå varför sova när man kan göra annat ... Har blivit lite fix framför datorn nu på morgonen, hoppas på en lika fin dag som det var igår: ) Det ser lovande ut i alla fall när jag tittar ut!
Igår var Box Leo ute på sin tävlingsdebut han tyckte det var väldigt läskigt med alla hästar och blänkande hinder så första klassen gick för art titta på allt men vi kom runt så, det var målet: ) Till 100 klasser var han lite mer avslappnad och jag fick lite mer fart på han så det gick riktigt bra. Lite tvekan på vattenmattan gjorde att vi fick med oss det hindret men de andra hoppade han så fint!! Så nu blir det terrängträning i veckan och tävling nästa helg igen för honom, det är tuff att bli tävlingshäst: )



Efter en intensiv början på Påsken så kunde jag ta det lite lugnt i går kväll. Fixade lite mat till familjen som kom förbi på kvällen :)
Denna dag är det lite lugnare på häst fronten så får väl börja att ta tag i skolan... borde ha börjat skriva på tentan för länge sen. .. men men så är det när man har annat att göra: )
Konstigt nog har jag alltid tyckt att skolan varit i vägen för allt annat jag vill göra. När jag tog studenten för nu ca 5 år sen sa jag att jag aldrig skulle sätta mig i skolbänken igen.... jaaa o nu har jag valt att sätta mig där igen men det är samma känslor, skolan är ivägen för allt annat roligt man vill göra! !! Skönt att man har gjort mer än halva nu i alla fall: )


Dukat bord!


Lite mat: )


Fina blommor av Sandra passar perfekt jämte pärlhönan från Silverull : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0