Träning

Efter helgen kände jag att min egna träning borde komma lite mer i fokus! Så jag snörade på mig mina löparskor och gav mig ut i skogen: )



Har även hittat en toppen bok som ger mig massor av motivation! Det finns jätte många bra övningar har gjort några av dem och jag känner träningsvärken komma ;)




De skriver även om kosten och har olika program man kan följa vilket passar mig bra då jag är ett godis och kakmonster ;) Är inne på min tredje dag utan sötsaker, börjar klättra på vägarna. Men jag ska fasiken klara veckan ut och sen ytterligare två veckor!!! Behöver motivation och peppning men vill man så går det: )

Idag har jag haft en vilo dag från träning ägnade lite tid åt skolan och red 5 hästar det var lite lagom mot de passen som ska göras i boken ;)

Trevlig kväll på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0