Falsterbo Hunting

Nu var det ett dag sedan jag skrev, har varit lite mycket på sista tiden. Jag har ju sommarlov ;) Har jobbat nu i 2 veckor har 2 kvar på förskolan i Lekeryd. Det har inte varit jätte ansträngande men roligt.

Leo har kommit tillbaka så nu har jag 6 hästar att rida så det räcker o blir över ;) Han var super sin när han kom, bara att hoppa upp på o börja jobba med: ) Även är Stella helt igång och magen börjar minska så jag kan visa henne på tävlingar!


Nu över till Loppan och Huntingen. Jag var nere på onsdagen under Falsterbo veckan och red Huntingen med Loppis! Detta var bland det roligaste jag gjort :) Denna stämning som är inne på den stora och fina banan går inte att beskriva! Loppan trivdes som fisken i vattnet när vi galopperade in på banan: ) Sen körde vi järnet och de gjorde vi bra ;) Det räckte till en 2:a plats! Hur kul som helst, detta vill jag göra om: )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0